Обмін та повернення

У разі доставки замовлення Новою Поштою просимо перевіряти товар у відділенні!

Компанія Fili гарантує право на повернення товару, який вам не підійшов та не був у використанні протягом 14 днів згідно Статті 9 «Закону про захист прав споживачів».

Обов’язковою умовою для повернення є такі вимоги:

  • товар не був у використанні (пломби не порушенні, упаковка не вскривалась);
  • збережено його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ (чек, накладна перевізника) має бути повернутий разом з товаром.
  • якщо товар був придбаний самовивозом у магазині в м. Києві, обмін чи повернення проводиться тільки у магазині де був придбаний товар;
  • якщо товар був придбаний шляхом пересилання через транспортних перевізників, повернення чи обмін проводиться безкоштовно, всі витрати пов’язані з послугами пересилання оплачує покупець в усі напрямки. 

У разі виникнення питань стосовно гарантії та обслуговування прохання звертатись за вказаними на сайті номерами. Наші менеджери завжди раді вам допомогти!